Homlok Zsolt: A változás törvényszerű, a higgadtság szükségszerű
Rövid interjú Homlok Zsolttal: Milyen évre számít az építőipari szektor 2023-ban és ezen belül is a vasútépítő cégek helyzete hogyan változh...
Rövid interjú Homlok Zsolttal: Milyen évre számít az építőipari szektor 2023-ban és ezen belül is a vasútépítő cégek helyzete hogyan változh...
Megújult Újszász vontatási transzformátor alállomás: a VASÚTVILL Kft. kivitelezésében, két ütemben történt meg a teljes rekonstrukció, minde...
Látványos előrehaladás a Püspökladány-Biharkeresztes vasútvonal villamosítási munkálatain, 2022. június 18. és 2022. november 6. között telj...
A szerződéskötés időpontjától számítva - gyakorlatilag a „nulláról” - kevesebb, mint egy év alatt valósult meg Halmajugra alállomás, a proje...
2018. január 5-én jelent meg a „Szabadbattyán – Balatonfüred vonalszakasz villamos üzem kiépítése, állomások részleges akadálymentesítése, f...
Végéhez értek a Szabadbattyán és Balatonfüred között mintegy 55 km-es vonalszakaszon megvalósuló villamosítási munkálatok. A dízelvontatás m...
Befejeződött az észak-balatoni vasútvonal villamosításának első üteme – A Füred TV tudósítása a projektről.
Teljesült az első kötbérterhes határidő, 2021. január 31-ig elkészültek Vác és Újszász alállomások kivitelei tervei, így elkezdődtek a kivit...
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. beruházásban hatályba lépett az a vállalkozási szerződés, melynek eredményeként elkezdődhetett a Püs...
Felsővezetékes szempontból befejeződött az utolsó jelentős fázis is a 2018-ban kezdődött Rákos-Gödöllő-Hatvan projekten.